2015. július 7., kedd

Tesztek

avagy ki lenne a hozzám való?

Fogadni mernék, hogy egyszer minden lány életében bekövetkezik az az időszak, amikor inkább egyedül lenne, és a saját gondolataiba merülve álmodozna vagy elgondolkozna az univerzum nagy kérdésein. Jó, inkább az előbbi tényezőn. Ez egyáltalán nem rossz dolog, mivel jómagam is álmodoztam már eleget kedvenceimről. Ezért szedtem össze nektek teszteket, különféle bandákról. A címe: Ki a  barátom az (xxx) bandából? Elég szórakoztatónak véltem, már a neve miatt is, ezért kitöltöttem mindet. Nem csak unaloműzés céljára jó, de még a hangulatot is meg tudja változtatni. Mégis ki ne örülne annak, ha a kedvencét kapná válaszul? Ugye, ugye? Nos, a tesztek angolul vannak, de alapvetően nem olyan kérdések vannak, melyek megválaszolásához vért kéne izzadni. Remélem hasznosnak bizonyul számotokra és lefoglal titeket e forró, nyári napon. 

Kommentbe írjátok le, hogy tetszett-e ez a teszt, akár maga a poszt. Esetleg, ha szívesen megosztanátok velem azt, hogy ki jött ki nektek, örömmel fogom elolvasni. :)

A választott banda nevére kattintva automatikusan az oldalra fog menni.

































Ha van még valamilyen banda, amelyet kihagytam és szeretnétek itt látni, írjatok, bővíteni fogom a listát!

12 megjegyzés:

  1. Nem hiszem el :'D csak az EXO-nál jött ki a biasom... (jó még így utólag a BIGBANG-nél is)...
    De mi az, hogy BTS Jimin és nem Suga? T_T Ez úgy elszomorított, a Seventeen-t már meg se merem próbálni, mert az nagyon nem lesz szép, ha nem Vernon jön ki >__< Szörnyű vagyok tudom c:
    Neked kik jöttek ki? ^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az összesnél a kedvencem jött ki, kivéve a SHINee-nál, a HOTSHOT-nál, a U-KISS-nél és a Myname-nél nem. :D Az a jó a fantáziában, ha nem a kedvenced jön ki, akkor azt mondhatod, hogy tévedett a teszt, ha pedig a kedvenced jön ki, akkor pedig pont az ellentettjét. :p

      Törlés
  2. Nekem majdnem mindenhol a kedvencem jött ki, de többnyire mindnél 1-1 szavazaton múlt az egész. Nincs értelme ezen fennakadni, mert ha valahol nem a biasunk jön ki eredményül, akkor valószínűleg nem vele jönnénk ki a legjobban a srácok közül. :) Szerintem ebben pont ez a lényeg. (Ha meg mégis a bias jön ki, akkor no problem, bár igazából ezek a tesztek nem nyomnak semmit a latba, mert rajongók csinálják, nem tükrözi a valóságot. :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van. Igazából csak unaloműzés céljából tettem ki, de jó látni, hogy néhányan ki is próbáltátok. Nekem néhányszor nem a kedvemcem jött ki, de nem szomorított el, mivel ha valaki a kedvencem, amellől nem fogok elpártolni egy teszt miatt. Emellett azért tetszett meg maga ez a teszt téma, mivel ,,nagyjából" megmutatja, hogy ki az az ember, aki valamennyire hasonlít is ránk :)

      Törlés
  3. Exo-ból Sehun, Block B-ből U-Kwon, BTS-ből V, Uniq-ból pedig Seungyoun ^^

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom hogy ez csak véletlen-e, de nekem mindenhol a biasom jött ki. xD Mondjuk azért Kai-ra nem számítottam. ^3^ ♥

    VálaszTörlés
  5. Uristen monsta x bol egybol biasomat dobta ki����

    VálaszTörlés
  6. Nekem a Bts-nél V (!!!!) jött ki, a GOT7-nél JUnior, a BAP-nál Zelo (!!!), a Nu'est-nél Aron, Exo-nál Chen és a Big Bang-nél Daesung. :)

    VálaszTörlés
  7. Szinte mindegyiknél eltalálta majdnem a biasom, mert vagy bias vagy másodbias :D de mondjuk nehéz választani ha az egész banda a biasod xD
    amúgy egy iKon-t szívesen megnéznék ilyenben :3

    VálaszTörlés
  8. Megkérdezi, hogy ki a biasom, és mást ad ki...😂😂😂

    VálaszTörlés